30.9.17

Den 2.; 29.9.. Orito- Elda 22km


Ráno jsem vyrazil v 8:15 do Monforte del Cid vzdáleného asi 4km.  V prvním baru jsem si dal cafe con lecce a nejakou  buchtu. Zavolal jsem ještě do Petreru na úřad, že bych chtěl  přespat v městské ubytovně. Paní mi řeka, že mám v Petreru zajít na policii a zaregistrovat  se. Za městem u pumpy ještě malé pivo a cafe solo (smrťák). Cesta pak vedla vinicemi, v tomto kraji oplocenými, takže není možno hřešit. Stejně bych se ostýchal si utrhnout, protože každý hrozen už j v pytlíku. Pak se cesta na 3km přivinula k trati AVE (zdejší TGV) . Jezdí tak rychle že jsem stihl vyfotit až prostředek vlaku. Na druhé straně byla palmová plantáž, nevím ale, jestli na olej nebo něco jiného.   Po 3 km cesta zabočila do hor a mírně stoupala a klikatila se  mezi kopci (spíš horami). Stínu málo, tak jsem využil každou příležitost k posezení, či zalehnutí. Hned na začátku Petreru jsem zašel na Policia local, se zaregistrovat, ale ouha. Milý policajt na recepci mi po chvíli telefonování mi na obrazovce počítače ukázal stránku translatoru, hostal is not working, albergue je zavřené. Plán se začal bortit, ale dal mi čísla hotelů ve vedlejším městě Elda.Já ale zavolal do Hotelu Santa Ana v Eldě, který byl uveden v průvodci, že má speciální cenu pro peregrinos. 15€, OK. beru. Petrer by byl lepší,  má staré centrum, ale co nadělám.Navíc  ta fiesta začne až za týden. Cestou do Eldy jsem v parku narazil na koulodrom (petanque) viz obrázek, chvíli jsem koukal, pak se s  jedním dal do řeči (spíš znakové). Byl to borec, sice na třetí pokus, ale zcela ukázkové karó na 8m, (tj.trefil soupeřovu kouli, ta odlétla a jeho koule zůstala na místě) až jsem nadšením zahýkal, podal mu ruku, a radši se rozloučil. V Eldě v hotelu, sprcha se sedací vanou a teplou vodou, kam jsem se na půl hodiny,  po  vyprání trička, ponožek a prádla.Také docela rychlá wifina, takže ve srovnání s Albergue v Oritu jsem se za stejnou cenu měl královsky. V osm svolávali ve vedlejším kostele na mši, tak jsem zašel, málem jsem si nesedl, narváno. Pak jsem  zašel na pivo, koupil si plechovku San Miguel, a šel na pokoj a spát.


Žádné komentáře:

Okomentovat