29.9.17

Před startem 28. 9.


S Alfonsem (vlevo) jsem byl domluven na osmou hodinu ráno před kostelem Santa Maria v Alicante kde je nultý kilometr Camino del SurEste. Cestou tramvají z hotelu do centra mi volala Kristýna, že jsem dědek. Takže tato cesta bude věnovaná třem holkám, čerstvě narozené Viktorce, ať se má dobře,  její mamince Kristýně ať to zvládne a její mamince Pavle za to, že mě sem pustila.
Alfonso mi dal Credencial, který jsme spolu vyplnili, a také  aktuálního průvodce, profesionálně tištěného, sice ve španělštině, ale bude to srozumitelné, hlavně tabulka s kilometráží kde jsou obrázky s vybavenosti místa, jako albergue, kuchyně, bar,  …. Každá etapa je popsaná slovně a doplněná mapou a výškovým profilem. Co víc poutník potřebuje? Jen aby to, co je tam napsané, opravdu fungovalo.
Alfonso učí filosofii na gymnáziu, a dobře jsme se domluvili anglicky. Doprovodil mě pár set metrů, pomohl mi najít kontejner na obnošené šatstvo, kam jsem hodil sako a kalhoty, které už na cestě potřebovat nebudu. Zavolal hospitalerovi do Orita, kam bych měl dnes dojít, že mu (snad) přijde český peregrino.
Na cestu mám 30dní dovolené, zpáteční letenku nemám. Chci si ji koupit v průběhu cesty, až bude jasné jestlito vydržím.
Kdo by mi chtěl kontrolovat itinerář, je na stránce 
http://www.encaminodesdealicante.org

Žádné komentáře:

Okomentovat