30.9.17

Den 3., 30.9. 2017, Elda - Villena, 25km

Protože do dalšího města - Sax - to bylo cca 10km, dal jsem si snídani ještě v Eldě, u pekaře vedle hotelu, A tohle mi pekařka přinesla.Croissant je poolitý cukrovou polevou a musí se jíst příborem, aby se člověk neulepil . i to se mi povedlo. Také jsem se podíval na fakturu z hotelu, zase tam bydlela Mladá Boleslav.


Z Eldy jsem vyšel podle řeky, ehm, Vinalopó a vlastně jsem ji celý den sledoval, jen na jednom místě před Saxem, vypadala jako potok, za Saxem ji už jenom značilo rákosí. Je na tom děsivé (pro Ćecha), že je to první tekoucí voda od Alicante, tj. téměř 50km. Kde jsem přecházel řeky, tam byla vyschlá koryta.

Vinalopó



V Sax jsem si dal cafe solo v kavárně a zavolal do hotelu ve Villeně o nocleh. Bum, 30€ se snídaní,
25 bez. Tedy za 25€ jsem na Caminu ještě nespal. A když jsem si nahazoval batoh, ruplo v popruhu a jeho připevnění k batohu povolilo. Naštěstí to zatím drží, trochu jsem to přišil, ale nevím, nevím.
Pevnost nad Sax

¨
Ze Saxu to bylo 15km po rovné cestě, a Slunce dost pálilo.Tak jsem se na hodinku zastavil v malé vesnici Sta. Eulalie, kde nic nebylo, pouze stín, tak jsem si tam poležel a dopsal včerejší povídání. Při opatrném zvedání batohu, abych neutrhl popruh, jsem se říznul o vylezlý drát, který tvoří kostru batohu. Tuto závady jsem už jednou reklamoval a dostal jsem batoh nový. Vypadá to na kontrukční vadu. Villena je velké město, odhaduju 50 možná více tisíc, a v sobotu večer ožila. Koukal jsem po obchodě se sportovním zbožím a našel jeden malý obchod. Největší batoh měl 40l, to bych musel hodně ubrat. Tak ještě dám Husky šanci.
Do hotelu jsem šel kolem kryté býčí arény. Fronta přes 100m, v ní rodiny s dětmi a s cestovními ledničkami, a krabicemi plnými jídla. Říkal jsem si, že by děti od mala učili, jak je ten svět krutý?. Nedalo mi, a zeptal jsem se hlídajícího policajta. "No torro, caballo (koně) - no snad jen drezúra a ne jatka.



Nějak nemám hlad. Přes den si dávám chleba se sýrem a čorízem. Vždy jen pár soust. Tak ve Villeně jsem povečeřel půlku melounu . Uvidím, jestli mě v noci neprobudí hlad.

1 komentář:

  1. Cyrile, přiznej, že jsi měl tu mladou v posteli a ještě za tebe zaplatila hotel. Ty kouříš ? Že jsi měl u snídaně na stole popelník. Nebo to kouří ta mladá ? Právě se díváme na film o cestě do Compostely. Jsme v duchu s tebou a závidíme ti. M+M

    OdpovědětVymazat