22.9.12

3. den, 22.9., Guillena-Castilblanco de los Arroyos, 17.5km

V herberku v Guillene bylo asi 12 lidí. Spal jsem na pokoji s angličankou, němcem, španělem, a na palandě nad někým, koho jsem ani neviděl. Když jsem šel spát, tak tam nebyl a ráno, když jsem odcházel, měl hlavu pod dekou. První otázka němce byla jestli chrápu. Nechrápu, přece. Před spaním jsem si vypral, k večeři kousek chleba a ovčí sýr ze Sevilli, už pěkně ovonělý. Když jsem ho otevřel, vedle sedící španělští cyklisté se trochu na židli zavrtěli. Noc byla divoká, němec sice nechrápal, ale dvakrát mě vzbudil, když dost hulvátsky okřikoval chrápajícího španěla, ten mě nevzbudil. Navíc všichni tři začali šramotit v 5 ráno a v 6 vypadli z herberku. Bar v přizemí přitom otvíral až v 7. Dal jsem si tam snídani a v 8h vypadl. Hospitalero vybíral včera večer ve 21h 10€. Já ho už nezastihl, tak jsem ušetřil. Ráno už nepřišel. Cordula píše, že to stojí 5€. Čekal jsem do 9h na otevření obchodu, abych si koupil chleba, a frankfurtské párky na cestu, na nich tu ujíždím. Je to levné cca 0.4 € a žaludek s tou pastou z vepřových a kuřecích kůží a doplněných spoustou éček už nemá práci. Také se vysětlilo, jak je to s tou řekou. Jsou to laguny, propojené propustky, těch možných přechodů je tam spousta.

Cesta do Castilblanco byla jiná než včera, hezčí. Sice opět vyprahlá pustina, žádná tráva, ale stromy a keře. Vystoupali jsme cca 350m. Cestou, jak je ve Španělsku o víkendec bežné, všude se ozývala střelba. Ale kupodivu jsem dnes viděl i plno králíků, ještě netrefených. Tělo si dnes řeklo o 2 delší přestávky, ale i tak jsem do C. došel ve 2h. Po sprše okamžitá siesta do 18h. Pak procházka městečkem se zářivě býlími fasádami, večeře v baru kde nabízeli menu del peregrino za 9€ - vybral jsem si gaspacho andaluz, vynikající studená rajská polévka, zapečená merluza s hranolkami a jako desert natillas - puding se skořicí. Taky jsem koukal v baru na fotbal Betis Sevilla - zde vyslovují Sevídža proti Espanyol Barcelona. Vyhráli místní. Povídal jsem si s mladým francouzem z Toulouse, Abdullahem, ten to jde asi jako hadždž :-). nee, pije pivo, kouří....normální francouz. Do baru přišel v 21h hospitalero, rozdal poutníkum razítka do credentialu, vybral po 5€ a pak šel do herberku vybrat zbytek.
Dnes jsem si báječně odpočinul. Zítra mě čeká 30km.

1 komentář:

  1. Cigi, Ty si užíváš ... naše lívance s džemem s borůvkama z Telgártu proti tomu blednou. A sledujeme Tě na GoogleEarth:-)
    StDuj and her boys

    OdpovědětVymazat