25.9.12

6. den, 25.9. Monesterio - Calzadilla de los Barros, 28km

Noc byla rušná, protože 2 holanďani spustili duet. Když se jeden nadechoval, druhý chrápal, navíc ještě v holandštině chrochtal ze spaní. Ve 3 ráno jsem se stěhoval na terasu a spal pak až do 8. Posnídal jsem v herberku a vyrazil kolem 9h na cestu. Dnes bylo pošmourno, dvakrát i sprchlo, ale nestálo to za navlečení pláštěnky. Ráz krajiny se změnil, zvlněná posečená pole, občas pastvin, nikde žádná zeleň, vše je zlatožluté. Cordula radila ukončit etapu ve Fuente de Cantos, tj. na 21km. Tam je ale drahý herberk 15€, tak jsem popošel ještě 7km do Calzadilla de los Barros, kde Cordula slibuje herberk za 4€. V 17h jsem vstoupil do zcela mrtvého městečka, končila siesta, všechno zavřené. Hledal jsem bar, kde se mělo žádat o ubytování. Ten už nejméně rok nefunguje. Obecní úřad zavřený, chvíli jsem čekal a nic. Pak jsem potkal Franka, ten si už našel pokoj za 15€, to je moc. Já se vydal k herberku, který je necelé 2km za městem. Je v areálu pro volný čas, kde v roce 2010 odhalili pamětní desku obětem terorismu, ale podle mě park od té doby chátrá. Herberk je zavřený, okna sice pootevřená, ale zamřížovaná, na zápraží (viz foto) nefouká, tak se tu chystám na noc. Je to tu opuštěné, jen po nedaleké cestě občas proběhne běžec nebo projde rychlochodec.

Taky mi dnes volali ze spořitelny, že mi musí zablokovat z bezpečnostních důvodů Visa kartu, protože jsem s ní platil hotel v Pekingu. Snad vyjdu. Druhou kartu tu nemám. Ještě by mi mohla Pavla poslat druhou kartu někam poste restante. Uvidíme jestli to bude nutné.

2 komentáře:

  1. Nejnadhernejsi byli ti 2 chrochtajici Holandani.
    Snad jsi se na opustenem miste vyspal dobre.
    Ja platil hoptel kartou v Australii, proslo to uplne bez problemu. Nechapu, proc Ti to blokuji. Napis, zda Ti nejak budu moci pomoci. Srdecne Zdik

    OdpovědětVymazat
  2. Cigi, Tvé fotky jsou pěkné, vyprávění zajímavé, ale ....nějak nemůžu najít fotku toho Sandokana?!?!?!
    Zdravím z N., radši anonymně (viz výše)

    OdpovědětVymazat