27.9.12

Slibene fotografie

Omlouvam se, ze to neni s ceskou diakritikou, na tomot pocitaci neni.
Pridam sem slibena fota, aby me neotravovali anonymove, ze neplnim sliby. A protoze prenos fotek je strasne pomaly, a dela se za mnou fronta, tak jen tento vyber. Uvidime, zda se to vecer zrychli.
Cigi


Los Santos de Maimone, kde jsem spal na dnesek

Abdellah

Stado koz, co me prevedlo pres reku
Pasak z Guilleny

Jelen, ktery me zcela ignoroval. Ale i poutniky prede mnou. Vsichni si ho vsimli. Kolikaterak to je?

Kdopak je to za zdi?
---------------------------------- od 18 let ---------------------------------------
Polonahy poutnik zniceny po 15km chuzi po silnici mezi polonahymi duby - autoportret


2 komentáře:

  1. Ahoj Cigi,já jsem si již myslel,že na fotce"Abdellah" jsi ty.Tedy trošinku pohublý,ale spokojený.S pasákem jsem si tě nepopletl neboť on nemá vous.Za zdí je oslík.Jo a díky za zprávy ,krásně se mi s tebou cestuje a psát o tom,že mi je líto nemá cenu.Mirek

    OdpovědětVymazat
  2. Sandoka-an, Sandoka-an, tadadydyjadadyjadaaaa...ten tedy je sandokanovitý:-)Cigi díky!
    An. z N.

    OdpovědětVymazat