24.9.12

5. den, 24.9. Almadén de la Plata - Monesterio, 34km + obrázky iberských prasat

Ráno švýcarský budíček v 7h. Asi jsme se viděli naposled. Dnes jsem získal jednu etapu proti Cordulině plánu. Nevím jestli jsem to už zmínil, ale Cordula má cestu rozdělenou na 36 etap a já mám k dispozici jen 35 dni. První část do El Real de la Jara, 14km vedla podobným terénem jako včera. Těch 14km bylo rozděleno mezi dvě usedlosti, plno koz, ovcí, černých prasat, ze kterých se dělá iberská šunka, která má v Monasterio dokonce muzeum. Z Almadénu jsem vyšel s Frankem, vysokým holanďanem žijícím u Mnichova. Ukázalo se, že máme mnoho společného, ale o tom až jindy. Do el Real jsme došli kolem poledne, ještě s Abdulem, který nás dostihl. Jeho rodiče pocházejí z Maroka, on je již francouz. Budu ho muset vyfotit pro čtenářky. Představte si Sandokana, ale o 20 let mladšího než byl ve filmu Tygr sedmi moří.

V El Real zůstala většina ze společenství, které šlo společně ze Sevilli. Za El Realem jsme opustili Andalusii a vstoupili do Extremadury. Cesta byla zase moc pěkná, podobná té dopolední části. Jen posledních 8km vedlo podél silnice a dálnice. Do Monasterio, dalších 20km dorazil, pokud vím jen Frank a Abdul. Já dorazil sám kolem 18h dost vyčerpaný, Po sprše a vyprání jsem ulehl a spal do 21h. Byl jsem pozván k hostině, kterou Abdul připravil - krevety, salát (houby, ořechy, okurka, avokádo + ??) a těstoviny. Moc dobré. Herberk je malý, 12 postelí, nově rekonstruovaný a výborně vybavený. Cena vyšší 10€, ale se snídaní.

Jsem na pokoji s 2 holanďany a ten, co spí blíže ke mně, začal dost silně chrápat, zatímco píšu tuto zprávu

2 komentáře:

  1. Cigi, ja to precetl ted cele naraz. Dve veci jsou uzasne: Jmenujes se Mlada Bleslav a pak ten fotak. To jsou snad opravdu veci dane shury pro poutniky. A z tech fotek mam radost. Hlavne, ze pribudou dalsi. Moc Te zdravi Zdik

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravíme Tě z Jablonce n/N. Je to skvostné, zážitky zajímavé u poučné! Jen nám sděl, zda v RON PUBu je mají zaplacenu licenci na užívání jména! Zdraví Ota a Jiřina.

    OdpovědětVymazat