30.9.12

11. den, 30.9., Mérida - Alcuéscar, 37km

Ráno budíček v 7:30. Vypálil jsem brzo, snídaně u akvaduktu s Davidem, viz obr.. Hovořili jsme o kriketu. Ukázal mi velikou jizvu nad obočím, kterou mu způsobil protihráč kriketovou pálkou. Cesta stoupala nad Méridu k římské přehradě Presa de Prosperina viz. obr., která napájela Méridu pomocí sítě akvaduktů a dosud zadržuje vodu, v okolí je stále síť kanálů a akvaduktů. Cesta stále trochu stoupala. V Aljucén na 18.km jsem si na zahrádce baru sundal, boty, ponožky, objednal jsem si Bocadillo con tortilla a pivo, viz obr., a bylo mi dobře. V půl jedné jsem vyrazil dále, ale zrovna zvon zval k nedělní mši. Po mši byl v baru David a Abdel. David zde zůstal a už se asi neuvidíme. S Abdelem jsem se vydali na dalších 19km do Alcuescaru. Cesta moc hezká, žádná přímka, se zvedala, v okolí kopce 500-700m. Před Alcuescarem jsem pořádně přečetl, jaký to bude herberk. V klášteře, se společnou večeří a modlitbou. No, to bude s muslimem veselé, jsem si řekl. Modlitbu jsme už naštěstí nestihli, večeře v 19:30 a brána se zavírá ve 21h. K večeři bylo jen vepřové ( čorízo, salám, vepřové steaky) sýr a salát. Naštěstí 100m od kláštera byl bar, kde si něco dal. Kromě Umberta noví poutníci, ale zítra do Cáceres nedojdou, tak je ani do databáze zavádět nebudu. Herberk se ráno zavírá v 7h. Ještě bude třeba zaplatit dobrovolný příspěvek, já dám 10, ale co jim dá Abd.?

Tělo už si zvyklo, nic moc ho nebolí. Tělo se ale na zítřejší 38km etapu vůbec netěší.

1 komentář:

  1. Bocadillo con tortilla, hmmmmm, to je hezký...
    Tělo to zítra dokáže, všechno je to v hlavě!

    tak buenas noches,

    St.D.+ boys

    OdpovědětVymazat