2.10.12

13. den, 2.10., Cáseres - Casar de Cáseres, 11km

Cože jsem to včera psal, že Cordula ordinuje dlouhé etapy? Asi ano. Ale když poutník prochází kolem krásného herberku na hlavním náměstí městečka Casar de Cáseres, na 11km dnešní 33km dlouhé etapy, který je zadarmo a ten na konci etapy za 15€, tak mu to v hlavně začne harašit a řekne si, že když zítra ujde 44km (to je jen o 6 víc než včera), tak ušetří 15€ a ještě si může užít siestu s Casařany. Snad zítra doženu Cordulin itinerář.

Nebudu psát o tom, jak jsem si tu siestu užil v postýlce, jak jsem sbíral síly na zítřek, jak jsem si pak koupil, vychladil a sám vypil sidru El Gaitero z Vilaviciosy (kolem te sidrarie jsme šli s Mirkem před dvěma lety), to byste mi záviděli. Teď sedím v baru, po očku koukám na fotbal Benfica-Barcelona a piju místní červené Ribera del Guardina a píšu dnešní report.
Vedle zase sedí chrápavý španěl, v herberku je zase holandské chrápavé duo, ... tak zítra jim už snad uteču.

Těch 11km nestojí za zmínku, polovina po hlavní silnici (dosud nejhorší úsek) a polovina pastvinami.

1 komentář:

  1. Tak hodně síly na těch dnešních 44 km, ať jsi, Cigi, lehkonohý. Chrápavé souputníky lze případně přehlušit ještě sonornějším chrápáním...
    Zdravíme všichni
    St.D.

    OdpovědětVymazat