5.10.12

15. den, 4.10., Grimaldo - Carcaboso, 31km, 1.část

Snídani nám seňora Cerro připravuje v 7:30, cafe con lecce y tostadas. Když po snídani vycházím z baru, je ještě hluboká noc, po silnici se blíží pocestný. "Je to pocestný? Není to pocestný? Je to pocestný. Prosté, ale čisté šaty."(JdC) Na hlavě pronikavě svítící čelovku. Je to chrápající španěl te Zaragozy. Konečně ho vidím i na cestě. Vyráží z herberku ve 4 nebo v 5 a jde tedy 3-4 hodiny takto potmě. Z předchozího herberku v Caňaveralu je to sem dvě a půl hodiny přes hřebínek, který mě včera docela vyčerpal. Jde také do Carcavboso, a tedy si dává 40km, jako my včera. Cesta vede po šitkém hřebeni nad prohlubujícíme údolími. Otevřít vrata, zavřít za sebou... Kousek za Grimaldem mi přišla smska od Štěpána.

"ahoj,dneska pri placeni jsem zjistil,ze platebni kartu jsem ti sice poslal,ale nedopatrenim jsem ti poslal svoji."
Nejprve jsem se naštval, ale pak jsme si vyměnili piny, a mně došlo, že je to nepopiratelný důkaz otcovství. Kam se hrabe test DNA. Já bych poslal dopis bez adresy, nevyplaceně, nebo bez karty. Že přátelé? Takto si navzájem můžeme vysát konta. Kdopak na tom asi vydělá? No už se těším do Salamanky na poštu.

Po cca 10km jsem došel francouzku a španěla z Tenerife, rozhodovali se zda jít do Galistea novou cestou, přes Rio Lobos, delší a po silnici nebo po klasické, kterou jsem měl já i francouzka v průvodci. Mně se zdálo, že ta nová cesta má zavést k hotelu Casa Rural v Rio Lobos, jehož poutač byl hned vedle, co nejvíce poutníků. Rozhodnutí bylo 2:1 pro dobrodružnou cestu původni (F,CZ:E).

Pokračování příště. Zase se mi sem dere JdC, "až si zaplatíte". Ne nebojte, jen to nestíhám a den to byl bohatý. Teď musím vyrazit na dnešních, prý moc hezkých 39km.

Žádné komentáře:

Okomentovat