4.10.12

14. den, 3.10., Casar de Cáseres - Grimaldo, 42km

Ráno jsem vyrazil v 7:30, v pekárně koupil chleba a croissant, že si ho dám někde v baru ke kávě. V Casaru ale všechny bary v centru byly takhle brzy zavřené. Dal jsem si tedy croissant s vodou na cestě. Vyšel jsem za tmy, slunce vychází až v půl deváté. Ráno byly krávy velmi komunikativní, některé se nechaly i pohladit a skončilo to cucáním mého palce malým teletem.

Celá etapa vlastně vedla po římské silnici, calzada romana. Jen občas ji přerušily zásahy naší civilizace, tu dálnice, tam železniční trať a nakonec bylo pár km zatopeno přehradou. Prvních 15km vedlo přes pozemky tří usedlostí, byly po trase rozházené obrovské balvany, spíše skály, tak římský projektant nemohl použít svoje pravítko. Byla to náročná etapa. Do Grimalda jsem došel v 18:30, ubytoval se v malém herberku vedle baru. Má 3 pokoje bez oken po 4 postelích. Jsme tu 4, francouzka z Angers, španěl z Tenerife, Abdel a já. Vypral jsem si v pračce i ručník a kalhoty, dal si s ostatními večeři v baru za 9€. Pan domácí nás upozorňoval na majitele usedlosti na trase další etapy, který neumožnuje průchod přes své pozemky a poradil nám, kudy to obejít. Cordula o tom ví. Má v té oblasti alternativní trasu. Jsem dost unavený a víc asi už nenapíšu, jdu spát,

Odesláno až ráno, nebyl signál.

2 komentáře:

  1. Cigi, jsi šikovný, žes to takhle proběhl! Zdravíme i Sandokana a ať se vám spolu dobře putuje. Domečky na první fotce jsou moc hezké, jsou na prodej? Na důchod? (stačil by i jeden).
    Ať jsi ráno i nadále lehkonohý,
    zdravíme,
    St.D. + her boys

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ziram, ze i Abdul se Te porad drzi. Tech 42 km by me asi schvatilo -- jeho
    tedy zrejme ne.
    Ale je to v poradku: Cim delsi etapa, tim kratsi popis. Chapu a delal bych
    to taky, nebo spis bych na psani uz nemel silu. Mej se, drz se, preji jen dobre, Zdik

    OdpovědětVymazat