10.10.12

21. den, 10.10., Salamanca - El Cubo de la Tiera del Vino, 37km

Dnešní etapa, 4 km městem, 13km po polích, po rovině, tzv. mesetě, a posledních 20km po prašné cestě podle dálnice. A to je vše.
V herberku Zaragozan a pak jen noví poutníci, španěl, 2 dánky a 2 australanky. Přikládám obrázky z mesety. Ona je v podstatě krásná.

Tak jen dodám, Abdula jsem včera v Salamance potkal. Já vykoupaný, on právě dorazil. Zašli jsme na pivo, cink 6.5€ za 2 česká malá piva. K večeři menu: paela marisco, merluza a la romana. V herberku jsem se bavil s brazilcem, Noackem, z jihu, ze Sta Catarina.t Zakládají tam botanickou zahradu, tak 3 měsíce cestoval po evropských botanických zahradách, a teď už jen cestuje jako turista, dokud bude mít peníze. Pak se vrátí a zřídí v Sta. Catarině botanickou zahradu.
Pak tam byl Holanďan, který jede na kole z Holandska a míří do Maroka. To ožil Abdul. Probírali kudy to je na kole nejlepší. Když ale holanďan přiznal, že je vegetarián, Abdul už jen řekl, že v Maroku umře hlady a holanďan už byl pro něj mrtvý muž.

Při sprchování jsem se prohlédl, kam jsem dohlédl, a žádný nový kroužek jsem na těle nenašel. Tak snad zůstala, mrcha, na místě činu, nebo jsem ji utopil v bazénu.

2 komentáře:

  1. To jsem rád ,že Abdul žije.Obával jsem se že z teepee -karanteny již nedostal a měl jsem přirozeně strach o Cg-když byl včera "okroužkován".Dále jsen pln obdivu...37 km a jako nic..večer pivinko,popovídání,paela..inu někteří z nás si umí žít:-)mc

    OdpovědětVymazat
  2. NO ANO,meseta JE krásná. To nepochybně.
    DuP

    OdpovědětVymazat