10.10.12

20. den, 9.10., Morille - Salamanca, 19km.

Salamanca mik, mik, mik,<br>
objevil jsem malý vpich.<br>
Najdu blešku maličkou<br>
a praštím ji paličkou.<br>

Ano, je to tak. Našel jsem ráno na těle sérii jakoby vysoustružených rudých kroužků v průměru cca 8mm. Asi mě také navštívila "flecha". Naštěstí moje tělo nereaguje tak alergicky jako Abdelovo a je to jen neestetické, nebolí, nesvrbí.
Kdepak asi je, mrcha? Na těle, v oblečení, zůstala v posteli, nebo na zádech nesu batoh plný blech? Uvidí se příští noc, zda přibudou kroužky.

Za rozbřesku jsem procházel kolem stáda čtenáře Seiferta (Todos bellezas del mundo, Všechny krásy světa). Byl mezi svými ovečkami a zamával mi. Ale byl daleko na podání ruky. Cesta příjemná, než se 12km před cílem ukázala Salamanka. Byla pořád vidět, ale nepřibližovala se. 3 hodiny jsem na ni koukal.

Byl to den blbec.
Před polednem jsem přišel k herberku zadarmo, zavřeno. Musel jsem do herberku za 14€.
Na poště na mě žádný dopis nečeká.
Pošta na které jsem, má sice směrovací číslo 37001, to jsme našli na internetu, ale poštovní zásilky, mají číslo 37080. Ještě zkoušeli někam volat, ale nic. Tak Štěpáne doufej, že se ti karta vrátí. Když je špatně adresa, mělo by se to vrátit zpět hned, jinak budou čekat 2 týdny a pošlou ho zpět. Kolbabové už nejsou, pane Ćapku. Jsou jen automaty, které rozhazují po světě dopisy podle směrovacích čísel.

Udělal jsem alespoň úplnou očistu na vyhnání flecha. Ve dvou lékárnách jsem se poodhalil, zda nemají někaký sprej, který by je vyhnal ze mně a z mých. Ne, to v drogerii. Tam jsem se neodhaloval. Mají ale spreje jen proti moskytům a mravencům.
Poutníče, pomoz si sám! Byl jsem v bazénu, nádhera, a v herberku v pračce jsem vypral vše, co nesu (kromě spacáku, ale ten moc nepoužívám).

Salamanka je krásná, katedrála monumentální, všude samé Collegio de San ...., ale na poutníka je tu moc lidí. A pivo drahé. Takže odkazuji na Wikipedii, heslo Salamanca.

A místní prasata nejsou černoši, jsou jen opálení běloši, rodí se růžovoučká, viz foto výlohy salamanckého řezníka.

2 komentáře:

  1. To mi trochu leká
    ze má Cigi "Flecha"
    to mi dosti mrzí
    vyžen "Flecha" brzy!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Cigi, být tam s Tebou já, tak nemáš ani jeden kroužek. Jsem největší lapač fšech flech široko daleko totiž.
    Ti čuníci jsou tak brutálně nahatí...hu. To tam visí za rypáčky?
    Zdravíme,
    2 velcí+1 malý

    OdpovědětVymazat