18.10.12

28. den, dodatek

V herberku v Lubianu už byli 4 poutníci, kteří šli kratší etapu. Starší pár francouzů z Nantes, Francoise a Daniel, ti obsadili jediné dvě postele v přízemí, v kuchyni. Kanaďan Michel z Québecu a američanka Patrice, asi pár, který se sestavil až ve Španělsku, byli v místnosti v patře s cca 10 palandami. Tam jsem se ubytoval i já. Patrice ráno odjela autobusem do Burgosu. Myslím, že jsem by nástrojem Kuby Kubíčka, aby se při loučení neděly nějaké nepřístojnosti.
Ohřál jsem si konzervu Almondigas, masových koulí a k tomu kuskus. Řekl bych, že to byla porce pro dva.

K chvále DuPa. Fotky jsou z mobilu. Na displeji 3x4cm při cílení nic nevidím. Takže kamkoliv zacílíš, tam něco pěkného nafotíš.

Doufám, že jsem líčením o této etapě nenarušil křehkou konstrukci kolem historické věty pronesené v JL. O N. se nebojím.

Že rostou houby i tady, dokládá obr. Bedly nefotím, ty se dají kosit kosou.

1 komentář:

  1. Cigi, ty mě trápíš (nejenom) tím jídlem!!!
    Houby nám doma rostou pořád, díky Houbeles Pictus (a díky JL), na ulici včera spatřena paní s ohromným košíkem lišek. Počasí pěkné, podzimní.

    Zdravíme všichni z N, dnes už jsi čtyři týdny na cestě vlastně


    OdpovědětVymazat