18.10.17

Den 20. (a další)

7 komentářů:

  1. Na tom posledním obrázku v uličce je na zemi modrý čtvereček. Je smaltovaný?
    M+M

    OdpovědětVymazat
  2. Někde jsme o těch smaltovaných destičkách četli, (snad v židovce z Toleda) že jsou to označení hranic mezi araby a židy. Je to tak ?
    M+M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou mi věci. Jestli jswm byl zrovna v židovské čtvrti , nevím. Ja se soustředil na to auto, jak se chystalo jet po schodech. Židovku si budu muset přečíst :-)

      Vymazat
  3. Zaujalo mě to,ty destičky,ostatně jako celé Toledo(Židovku jsem četl v mládí a dodnes mám trochu v sobě to okouzlení z toho). Dlouho jsem pátral,ale nevypátral. Je ale fakt,že to moc neumím. Ale El Greco!!!
    D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ještě jednou k té destičce. Já myslím,nakonec,že to je poklop vodovodního uzávěru,
    tedy šoupěte. Vedle je kruhový a ony bývají takhle vedle sebe
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechtělo se mi rušit váš zajímavý dialog,ale také mi to přišlo jako poklop,

      Vymazat