3.10.17

Den 5., 2.10., Caudete - Montealegre del Castillo, 35km

Ráno jsem  se  vzbudil v půl šesté, udělal si snídani a před sedmou vyrazil. Byla ještě temná noc, slunce tu vychází o hodinu později než u nás. Cestu z města mi popsal včera Chimo, tak jsem nebloudil. A mám baterku. Když vyšlo sluníčko, měl jsem za sebou už 5km. Dnes to byla cesta širokým údolím, napravo hory cca 3km, nalevo více, cca 5-10. Údajně tudy vedla cesta již v předřímské době, a šel tudy i Hanibal, když se svými slony táhl na Řím. Střídaly se vinice s olivovými háji (olivovníky  5-10m od sebe) a oliovými plantážemi ( olivovníky v řádcích jako vinice). Víno  tuze sladké. V dálce přede mnou byla osamnělá hora. Říkal jsem si, že u ní bude  Montealegre, když jmenuje Šťastná hora. Chachá,  Tu horu, Monte Arabi,  jsem nechal daleko za sebou. Za celých 35km jsem minul 2 skupiny  několika  domů, 2 obydlené usedlosti a několik opuštěných, jinak nic, jen ty lány vinic atd. Bylo to dnes náročné, Slunce  pálilo celý den, stín byl velmi zřídka. A když se naskytl, tak jsem odpočíval,  celkem 5 delších zastavení, např v prachu  pod osamělým fíkovníkem. S 1,5l vody jsem šetřil. Poslední hlt jsem si dal asi 4km před cílem u akvaduktu. Po ubytování v jednoduchém albergue v 18 jsem usnul a probral se před  22h. Rychle na pivo a bocadillo s omeletou do sousedního baru, to celé za 4€,  a po návratu do Albergue jsem začal psát, a zbytek zítra.

3 komentáře:

  1. Ta cesta do nekonečna(Veronika kouká přes rameno a dodává: a teď,když se vydáš tou špatnou...), to je tedy něco. Asi člověk nesmí myslet na to,že má někam dojít,ale jen
    na to,že tam je od toho,aby šel.
    D.

    OdpovědětVymazat
  2. A kterou cestou jsi se vydal ? levou či pravou ? Bůh tě provázej i nadále.
    M+M

    OdpovědětVymazat
  3. Veronika říká, že by klidně šla i tou druhou. Protože prostor, klid a pokoj.
    V.

    OdpovědětVymazat